СЕРІЯ ТЕМ ДУХОВНІ РОЗДУМИ З КАНИ ГАЛИЛЕЙСЬКІЙ-2
УРОК ДРУГИЙ – ПЕРЕТВОРЕННЯ
Івана 2:9 – 10
“Коли староста покуштував воду, що стала вином, то не знав, звідки воно; слуги ж, які зачерпували воду, знали; кличе тоді староста молодого та й каже йому: Кожна людина подає спочатку добре вино, а гірше – як нап’ються; (а) ти зберіг добре вино дотепер!”
А: Усе, що походить від Бога – добре і навіть дуже добре. У Нього другого і третього сортів не буває. Людина, мертва через гріх, може бути оновленою Божою силою.
Вст: – Чому перетворення води у вино вважається чудом?
– Бог так прекрасно створив наш світ, що подібні чудеса звершуються навколо нас щодня, постійно.
– Людина висаджує виноградну лозу, інші плодові дерева. Падає дощ, гріє сонечко і через певний час починається цвітіння, з’являється зав’язь і маленькі плоди, які з часом дозрівають і стають придатними для споживання.
– При бажанні виноград легко перетворити на вино.
– Хоча ніхто не вважає це чудом, однак насправді це так.
– Сама вода – це чудо природи. На одній і тій же ділянці ростуть вишні, груші, яблука, сливи. Усі мають свій смак.
– При усіх своїх досягненнях, людська наука не здатна це зробити.
І. Вино у Кані Галилейській. Чому викликало такий подив?
а) Свідчення Духа пророцтва: “Це був здоровий, освіжаючий напій … чистий виноградний сік” (Христос – надія світу).
– В давнину виноградний сік також називали вином.
б) Деякі дослідники Біблії вважають, що до потопу такого явища як бродіння соку перетворення його на алкоголь не було.
в) Бродіння – це пошкодження, перетворення доброго в погане. Те, що дає Христос, не можна пошкоджувати, оскільки втрачається благословення.
г) За днів Ісуса Христа використовували переброджене вино, яке ще називали “шекар” або російською “сикера”. Це переброджений виноградний сік, який розбавлявся наполовину з водою. Це був напій п’яниць. Ісаї 5:11,22.
д) На весілля, або просто для вгамування спраги розбавляли в таких пропорціях: одна частина вина на п’ять частин води.
- Творчий акт у Кані. За словом Творця, той акт, що в природі триває кілька місяців, було прискорено і вода перетворилася на чисте вино.
а) Те, що зробив Христос, не могло бути пошкоджене бродінням, оскільки бродіння – це прокляття.
б) У виноградних спілих ягодах, навпаки, благословення. Ісая 65:8
в) Ось чому староста весілля у Кані сказав: “Ти зберіг добре вино дотепер”.
– Можна припустити, що досі гості того весілля пили отой розбавлений перероджений сік.
г) Відомо, що в давнину, в день очищення, в домівці не повинно було бути нічого квасного, або того, що перебродило, оскільки все це символізувало гріх і прокляття. Вих.12:18-20.
- Творчий акт у житті людини: Бог створив людину досконалою. Бут.1:27
а) У людині – благословення, як у виноградній ягоді налитій соком.
б) Гріх пошкодив образ і характер людини, розділив з Богом. Відбулось бродіня. Змінився характер і зовнішній вигляд.
в) Для досягнення первинного образу потрібне втручання творчої сили. Івана 3:3.
- Людина має звільнитись від закваски Люцифера. Римл.6:22-23.
а) Кожна людина може отримати нове житгя лише від Бога. 2Кор.5:17.
б) Народження з гори після покаяння і прощення – одноразовий акт Божого втручання
Людина стає новою, як ніби вона ніколи не грішила і починається період освячення. 2Кор.4: 16-18.
в) Освячення – це постійний рух уперед до досконалості у Христі Ісусі. Це – злеп падіння, поразки і перемоги силою Святого Духа аж поки не досягнемо первинно стану в Едемі.
- Освячення – це справа усього життя, постійне перетворення.
а) Приклад синів Заведеєвих. Христос прикликав їх і назвав: Марка 3: 17 – Мали ревність, але нерозумну. Римл.10:2.
“Коли Йоан прийшов до Христа, будь-яка неповага до Спасителя викликала обурення і сварливість. Норовистість, бунтівний дух, критика – все ще були в характері улюбленого учня. Він був гордий і жив честолюбною надією посісти перше місце в Божому Царстві” (Христос – надія світу).
б) Він з братом Яковом мріяли про перші місця біля Ісуса у Його Царстві. Матв.20:20-21.
в) А ось його свідчення наприкінці життя. 1Івана 3:1-3.
г) Бог приймає людей такими якими вони є і перетворює, робить придатними для Божого Царства. Якова 2:5.
“Перетворення характеру, як бачимо з прикладу Йоана, завжди є наслідком тісного спілкування з Христом” (Дії апостолів).
Закінчення
- Дозвольмо ж Ісусові звершити в нас перетворення, як Він це зробив з вином у Кані Галилейській.
- Хтось сказав: “Ми увійдемо до раю кращими, ніж вийшли з нього”, тобто не буде бажання грішити.
3. Будемо прагнути до мети – перетворення характеру на Божий образ. Ефес.5: 1-2.
Залишити коментар
Хочете приєднатися до дискусії?Не соромтесь, зробіть свій внесок!