ШЛЮБНИЙ ОДЯГ

ШЛЮБНИЙ ОДЯГ

Об’явл.19:8,9

Всі. Чи були ви коли-небудь запрошені на весілля?

  • Чи думали: чому саме вас запросили?
  • Про що дбали після того?
  • Як би ви себе почували, якби були запрошені на весілля до президента країни?
  • Які при цьому з’явились би у вас питання?
  • Як би там не було, а було б приємно;
  • Ділилися б новиною з друзями.
  • Можливо, думали б: а чому саме запросили мене?

  1. Невдовзі планується весілля Царя царів. Об’явл. 19:8,9
  2. Там обов’язково буде наречений і наречена.
  3. Там також будуть запрошені.
  4. Різниця у тому, що на тому весіллі всі запрошені матимуть також статус нареченої.
  5. Як попасти на те весілля?
  6. Христос розповів притчу. Матв.22:1-14
  7. То що ж для цього потрібно? Можливо, належати до царської родини, або бути вченим, займати високе становище?
  • Мова йде про три запрошення:
  1. Перше до привілейованого народу: Матв.10:5-6
  • До них Ісус послав 70 учнів.
  1. Друге запрошення до тих самих людей, але після смерті Христа: Матв.22:4-6
  • Результат: гоніння на апостолів, вбивство Стефана тощо.
  1. Третє – до усіх людей: Матв.22:8-10
  2. Що означає «не були достойні»?
  3. Може треба мати якісь особливі заслуги перед Царем?
  4. Які ж заслуги можуть бути у знедолених бродяг?
  5. Єдиний, хто має статус достойного: Об’явл.5:12
  6. Якби запрошувались лише достойні, то там не було б жодної людини. Римл.3:10-12
  • Разом з тим Христос прийшов до грішних.
  1. Отже, гідність визначається тим, що людина прийняла запрошення.
  2. Перш за все, щоб попасти на шлюб Агнця Божого, потрібно бути достойним, тобто прийняти запрошення.
  3. Друга загадка: серед тих, хто прийняв запрошення, були добрі і злі.
  1. Ми прийняли запрошення:

а)   Хто з нас злий, а хто добрий?

б)   Може добрі в цьому зібранні встануть?

  1. Існує кілька визначень добрих і злих:

а)   Погані, які думають, шо вони добрі;

б)   Хороші, які думають, що вони погані;

в)    Невеличка група поганих, які не претендують, що вони добрі

  1. Хто з цих трьох дійсно хороші?

а)   Важко запросити тих, хто вважає себе хорошим – вони задоволені собою і не потребують зміни.

б)   Легше запросити тих, хто вважають себе поганими, хоча насправді є добрими – вони обов’язково відгукнуться, бо хочуть стати кращими.

в)    Навіть ті погані, які насправді такі, кращі від тих, хто вважає себе добрим.

VII. Чи можете про ваших ближніх сказати, хто з них злий, а хто добрий?

  1. І не пробуйте. Це питання суду.
  • Бог залишив таке визначення за Собою.
  1. Цікаво: в притчі не говориться, що чужака помітили інші гості.
  2. Що ж тоді вимагається від нас?
  3. Може постаратися стати добрим?
  4. Це все рівно, що за волосся, або за комір сорочки себе підняти.
  5. Від тих, що отримали запрошення, очікується другий крок — прийняти весільну одежу.
  6. Скільки коштує запрошення? Даром!
  • Тільки прийняти.
  1. Скільки коштує багата Царська одежа?
  • Також даром, – тільки прийми.
  1. Але ж ми звикли, що даром не дається нічого!
  2. Це вірно! Але не забувайте, знайшовся Хтось, Хто заплатив за все, і лише Йому ми зобов’язані усім. Це –Христос.

Приклад: На євангельських кампаніях часто дають даром Біблію, або інші книги. За них раніше заплатив спонсор.

  • А може, Христос заплатив в «розстрочку», чекаючи, що протягом життя виплатимо добрими вчинками
  1. Розстрочка – це кабала, важке ярмо.
  2. Дехто вважає себе зобов’язаним святкувати суботу, платити десятину, відвідувати богослужіння.
  • Не пити, не курити, не їсти нечистого.
  1. Для деяких християн їхня релігія – важка розстрочка. – Платять і стогнуть.
  2. То що, може, цього всього не потрібно?
  3. Той, хто прийняв запрошення та весільну одежу – став членом Царської родини.
  4. Закони Царської сім’ї- не тягар, не борг, а привілей.

Приклад: «А що я маю робити за це?» – запитала дівчинка-сирітка, яку удочерило подружжя, а тепер показувало, де дівчинка буде жити. Нова мама зі сльозами відповіла: «Нічого. Я просто хочу, щоб ти мене любила».

  1. Чому не потрібно повертати борг? 1 Кор.6:17-20
  2. Для християнина правильний спосіб життя, дотримання Заповідей – такі ж природні, як яблуні приносити яблука, або чоловікові й жінці – виконувати сімейні обов’язки.

Примітки:

  • Яблуня приносить яблука не для того, щоб доказати, що вона яблуня, а тому, що каштани родити не може.
  • Чоловік і дружина виконують сімейні обов’язки не для того, щоб доказати, що вони подружжя, а тому, що є ним.
  • Християнин виконує Божі Заповіді не для того, щоб стати Божою дитиною, а тому, що він вже нею є. Інакше не може бути.
  1. Важко це все робити? 1 Йоан. 5:2,3
  • Сімейні обов’язки також важкі, якщо немає любові.
  1. Ще кілька слів про весільну одежу.
  2. В давнину царські сім’ї готували для кожного запрошеного розкішну весільну одежу.
  3. Для гостей це вирішувало проблему: у чому йти?
  4. Більше того, пан таким жестом доводив, що для нього усі гості рівні.
  • Уявіть собі, найбідніший був як мільйонер.
  1. Ті, хто з вдячністю приймали таку одежу, цим висловлювали повагу до Царя.

ХIIІ. Під час перевірки виявилось, що один з гостей не мав весільної одежі.

  1. У що ж він був одягнутий?
  2. В очах царя він був просто голий.
  • У я віть собі голого на весіллі…
  1. Питання: «Як ти увійшов?»
  2. Може не вистачило одежі?
  3. Відповіді не було, виправдання теж.

XIV. Можна відгукнутись на запрошення прийти в Церкву, але залишатися самоправедним!

  1. Доля такої людини така ж, як і ворога Божого. Матв.22:13
  2. Одежа, в яку потрібно кожному зодягнутись. Об’явл.19:8
  • «Дано було їй…»

«Весільна одежа – це праведність Христа, Його власний бездоганний характер, який через віру дасться усім, хто приймає Його особистим Спасителем… Ця одежа виткана па ткацькому станку Неба і не має жодної нитки людської винахідливості». (Е. Уайт Н.У.Х)

Закінчення

Як бачимо, – єдиний шлях у Царство слави через Христа:

  1. Він запрошує, прощає, виправдовує, робить людей досконалими.
  2. Він же одягає в одежу Своєї праведності.

«Коли ми віддаємося Христові, наше серце з’єднується з Його серцем, наша воля з’єднується з Його волею, наш розум упокоряється Його керівництву. Ми живемо Його життям. Це і означає бути постійно одягнутим в одежу Його праведності. (Е .Уайт)

Не забудьмо скористатися запрошенням і бути на весіллі Агнця.

0 коментарів

Залишити коментар

Хочете приєднатися до дискусії?
Не соромтесь, зробіть свій внесок!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *