ШЛЮБНИЙ ОДЯГ
ШЛЮБНИЙ ОДЯГ
Об’явл.19:8,9
Всі. Чи були ви коли-небудь запрошені на весілля?
- Чи думали: чому саме вас запросили?
- Про що дбали після того?
- Як би ви себе почували, якби були запрошені на весілля до президента країни?
- Які при цьому з’явились би у вас питання?
- Як би там не було, а було б приємно;
- Ділилися б новиною з друзями.
- Можливо, думали б: а чому саме запросили мене?
- Невдовзі планується весілля Царя царів. Об’явл. 19:8,9
- Там обов’язково буде наречений і наречена.
- Там також будуть запрошені.
- Різниця у тому, що на тому весіллі всі запрошені матимуть також статус нареченої.
- Як попасти на те весілля?
- Христос розповів притчу. Матв.22:1-14
- То що ж для цього потрібно? Можливо, належати до царської родини, або бути вченим, займати високе становище?
- Мова йде про три запрошення:
- Перше до привілейованого народу: Матв.10:5-6
- До них Ісус послав 70 учнів.
- Друге запрошення до тих самих людей, але після смерті Христа: Матв.22:4-6
- Результат: гоніння на апостолів, вбивство Стефана тощо.
- Третє – до усіх людей: Матв.22:8-10
- Що означає «не були достойні»?
- Може треба мати якісь особливі заслуги перед Царем?
- Які ж заслуги можуть бути у знедолених бродяг?
- Єдиний, хто має статус достойного: Об’явл.5:12
- Якби запрошувались лише достойні, то там не було б жодної людини. Римл.3:10-12
- Разом з тим Христос прийшов до грішних.
- Отже, гідність визначається тим, що людина прийняла запрошення.
- Перш за все, щоб попасти на шлюб Агнця Божого, потрібно бути достойним, тобто прийняти запрошення.
- Друга загадка: серед тих, хто прийняв запрошення, були добрі і злі.
- Ми прийняли запрошення:
а) Хто з нас злий, а хто добрий?
б) Може добрі в цьому зібранні встануть?
- Існує кілька визначень добрих і злих:
а) Погані, які думають, шо вони добрі;
б) Хороші, які думають, що вони погані;
в) Невеличка група поганих, які не претендують, що вони добрі
- Хто з цих трьох дійсно хороші?
а) Важко запросити тих, хто вважає себе хорошим – вони задоволені собою і не потребують зміни.
б) Легше запросити тих, хто вважають себе поганими, хоча насправді є добрими – вони обов’язково відгукнуться, бо хочуть стати кращими.
в) Навіть ті погані, які насправді такі, кращі від тих, хто вважає себе добрим.
VII. Чи можете про ваших ближніх сказати, хто з них злий, а хто добрий?
- І не пробуйте. Це питання суду.
- Бог залишив таке визначення за Собою.
- Цікаво: в притчі не говориться, що чужака помітили інші гості.
- Що ж тоді вимагається від нас?
- Може постаратися стати добрим?
- Це все рівно, що за волосся, або за комір сорочки себе підняти.
- Від тих, що отримали запрошення, очікується другий крок — прийняти весільну одежу.
- Скільки коштує запрошення? Даром!
- Тільки прийняти.
- Скільки коштує багата Царська одежа?
- Також даром, – тільки прийми.
- Але ж ми звикли, що даром не дається нічого!
- Це вірно! Але не забувайте, знайшовся Хтось, Хто заплатив за все, і лише Йому ми зобов’язані усім. Це –Христос.
Приклад: На євангельських кампаніях часто дають даром Біблію, або інші книги. За них раніше заплатив спонсор.
- А може, Христос заплатив в «розстрочку», чекаючи, що протягом життя виплатимо добрими вчинками
- Розстрочка – це кабала, важке ярмо.
- Дехто вважає себе зобов’язаним святкувати суботу, платити десятину, відвідувати богослужіння.
- Не пити, не курити, не їсти нечистого.
- Для деяких християн їхня релігія – важка розстрочка. – Платять і стогнуть.
- То що, може, цього всього не потрібно?
- Той, хто прийняв запрошення та весільну одежу – став членом Царської родини.
- Закони Царської сім’ї- не тягар, не борг, а привілей.
Приклад: «А що я маю робити за це?» – запитала дівчинка-сирітка, яку удочерило подружжя, а тепер показувало, де дівчинка буде жити. Нова мама зі сльозами відповіла: «Нічого. Я просто хочу, щоб ти мене любила».
- Чому не потрібно повертати борг? 1 Кор.6:17-20
- Для християнина правильний спосіб життя, дотримання Заповідей – такі ж природні, як яблуні приносити яблука, або чоловікові й жінці – виконувати сімейні обов’язки.
Примітки:
- Яблуня приносить яблука не для того, щоб доказати, що вона яблуня, а тому, що каштани родити не може.
- Чоловік і дружина виконують сімейні обов’язки не для того, щоб доказати, що вони подружжя, а тому, що є ним.
- Християнин виконує Божі Заповіді не для того, щоб стати Божою дитиною, а тому, що він вже нею є. Інакше не може бути.
- Важко це все робити? 1 Йоан. 5:2,3
- Сімейні обов’язки також важкі, якщо немає любові.
- Ще кілька слів про весільну одежу.
- В давнину царські сім’ї готували для кожного запрошеного розкішну весільну одежу.
- Для гостей це вирішувало проблему: у чому йти?
- Більше того, пан таким жестом доводив, що для нього усі гості рівні.
- Уявіть собі, найбідніший був як мільйонер.
- Ті, хто з вдячністю приймали таку одежу, цим висловлювали повагу до Царя.
ХIIІ. Під час перевірки виявилось, що один з гостей не мав весільної одежі.
- У що ж він був одягнутий?
- В очах царя він був просто голий.
- У я віть собі голого на весіллі…
- Питання: «Як ти увійшов?»
- Може не вистачило одежі?
- Відповіді не було, виправдання теж.
XIV. Можна відгукнутись на запрошення прийти в Церкву, але залишатися самоправедним!
- Доля такої людини така ж, як і ворога Божого. Матв.22:13
- Одежа, в яку потрібно кожному зодягнутись. Об’явл.19:8
- «Дано було їй…»
«Весільна одежа – це праведність Христа, Його власний бездоганний характер, який через віру дасться усім, хто приймає Його особистим Спасителем… Ця одежа виткана па ткацькому станку Неба і не має жодної нитки людської винахідливості». (Е. Уайт Н.У.Х)
Закінчення
Як бачимо, – єдиний шлях у Царство слави через Христа:
- Він запрошує, прощає, виправдовує, робить людей досконалими.
- Він же одягає в одежу Своєї праведності.
«Коли ми віддаємося Христові, наше серце з’єднується з Його серцем, наша воля з’єднується з Його волею, наш розум упокоряється Його керівництву. Ми живемо Його життям. Це і означає бути постійно одягнутим в одежу Його праведності. (Е .Уайт)
Не забудьмо скористатися запрошенням і бути на весіллі Агнця.
Залишити коментар
Хочете приєднатися до дискусії?Не соромтесь, зробіть свій внесок!