Стратегічне планування, управлінський менеджмент і фандрейзинг на порядку денному

У неділю 16 березня в офісі Західного відділення Українського біблійного товариства у Львові, Західною конференцією (ЗК)* Церкви адвентистів сьомого дня був організований навчальний семінар «Місія, бачення: стратегічне планування та управлінський менеджмент в адвентистських інституціях та структурах» для керівників  шкіл, санаторію, та телеканалу, котрі здійснюють роботу на території ЗК. Захід був спрямований на підвищення ефективності, спроможності і структурованості адвентистських інституцій.

Її учасниками стало 14 осіб: Серед учасників були керівники таких установ, як центр оздоровлення та відпочинку «Барвінок», телеканал «Надія», гімназії «Еммануїл» (Мукачево) та «Місто надії» (Луцьк), ліцеї «Живе Слово» (Львів), «Щасливе місто» (Тячів), а також приватна початкова школа «Джерело знань» (Ільниця).

Спікерами на цьому семінарі були Сергій Нікіфоров, генеральний директор «Приватні Інвестиції» (Банківська група PKO), Директор з розвитку «ADRA Україна», Директор Асоціації Учасників Колекторського Бізнесу України та Борис Фенюк, Керівник Львівського Відділення МФОЗНС «Регіон Карпат» NEEKA, Комерційний директор Центру Краси «Perfect», Генеральний директор «LeoCosmetics».

Усвідомлення актуальності проведення семінару з’явилося на фоні аналізу статистичної інформації, презентованої на річній нараді ЗК. Так, під час війни церковні установи зіткнулися з серйозними фінансовими, кадровими та управлінськими проблемами. Тому стратегічне планування, управлінський менеджмент і фандрейзинг є критично важливими для ефективної діяльності інституцій в освітній, оздоровчій, медійній та інших сферах.

Ще одна мета навчання – розуміння принципів створення успішного іміджу адвентистських інституцій, щоб вони могли реалізовувати свою місію привабливим для суспільства шляхом.

Одна з головних потреб адвентистських установ – необхідність наявності конкретних, вимірюваних показників ефективності діяльності закладів. Лише таким чином можливий шлях до успіху, розширення меж сфери впливу та створення достойного іміджу в цільової аудиторії. Базові принципи й механізми бізнесу є необхідними в сучасних умовах, особливо, коли ми говоримо про репутаційне надбання чи пропозицію, яку ми здатні сформувати у відповідь на запит суспільства.

Після завершення навчання кожен з керівників отримав декілька важливих завдань, обов’язкових до виконання найближчим часом. По-перше, потрібно донести до персоналу отримані знання й уміння. Наступне – формування або коригування стратегічного бачення в установах відповідно до часу і викликів сьогодення. Нарешті останнє – розширення можливостей відповідно до напрямків діяльності інституцій.

Віктор Власюк, заступник керывника ЗК

Богдан Фенюк, керівник Львівського Відділення МФОЗНС «Регіон Карпат» NEEKA, Комерційний директор Центру Краси «Perfect», Генеральний директор «LeoCosmetics»


*ЗК – Західна конференція Церкви адвентистів сьомого дня об’єднує 4 області: Закарпатську, Львівську, Волинську та Рівненську

0 коментарів

Залишити коментар

Хочете приєднатися до дискусії?
Не соромтесь, зробіть свій внесок!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *